CC PBX szolgáltatások
Virtuális telefonközpont (CC PBX) szolgáltatásunk mellé ingyenes szolgáltatás csomagot nyújtunk, mely segítségével rugalmas és egyedi beállítási lehetőségeket biztosító rendszert kap kézhez. Egyszerűsitse velünk cége telekommunikációs rendszerét.
Ráadásul ha most rendeli meg új CC telefonközpontját, két fővonalat ingyenesen biztosítunk a rendszer mellé !
Tekintse meg alap szolgáltatásink listáját és ha felkeltettük érdeklődését, ne késlekedjen, rendelje meg rendszerünket még ma.
Szolgáltatások címszavakban
- Hívásírányítási szabályok
- Hívásforgalmi listák
- Biztonsági lehetőségek
- Hangposta - Hangrögzítés
- IVR hangmenü lehetőség
- Egyedi fejlesztési lehetőség
Hívásirányítási szabályok
Határozza meg Ön ,hogy beérkező hivásai milyen sorrendben és mely mellékekre csörögjrenek ki. Hozzon létre csengetési csoportokat és alakítsa ki a beérkező hívásokra vonatkozó szabályrendszert egyedi igényei alapján.
Biztonsági lehetőségek
Tartsa kordában telefonköltségeit! A CC rendszerben meghatározhat napi és a havi híváslimitet, sőt külön beállíthat egy előre megállapított biztonsági limitet is. Rendszerünk mindig éber, figyeli egyenlegét, és az Ön által megadott biztonsági korlát elérésekor korlátozza kimenő hívásait.
Átirányítás
Szeretne mindig elérhető lenni? Az Átirányítás menüpontban a webes felületen aktiválhatja, vagy deaktiválhatja a hívásátirányítást. A hívásátirányítás aktiválása esetén egy szövegmezőben tudja megadni az átirányítás céltelefonszámát.
Hangposta
A Hangposta menüpontban a kiválasztott telefonszámra vagy mellékre aktiválhatja, vagy deaktiválhatja a hangposta szolgáltatást. Nincs több elveszett-nem fogadott hívás. Hangposta üzeneteit webes felületről is eléri, de akár beállíthat email értesítést is szolgáltatásunk mellé.
Hangrögzítés
Az Ön cégét is jogszabály kötelezi a hívások rögzítésére tevékenységi köre miatt? Van Önnek ügyfélszolgálata, esetleg fontos ellenőriznie, hogy munkatársai hogyan intézik cége ügyeit? Telefonrendszerünk segítségével lehetőséget biztosítunk bejövő és kimenő hívásainak hangrögzítésére.
IVR hangmenü
IVR hangmenü-rendszer szolgáltatásunkkal professzionális megjelenést biztosíthat cégének a telekommunikációban. Ha ügyfelei hívják Önt, egy központi hang válaszol a hívásra, majd a hívó fél egy menürendszer segítségével tudja kiválasztani, hogy melyik mellékkel, osztállyal kíván beszélni.
Hívásforgalmi listák
Hívásforgalmi listák használatával végre kordában tarthatja költségeit. Nemcsak olcsóbban fog telefonálni a jövőben, hanem pontosan láthatja, melyik hívására mennyit költ. Az CC rendszer kiemelt figyelmet fordít a precíz és ellenőrizhető elszámolásra, így díjmentesen biztosítunk a rendszerben az azonnal frissülő hívásrészletezőt.
Egyedi fejlesztési lehetőségek
CC PBX rendszerünk folyamatos fejlesztés alatt áll, számos kényelmi funkciót és egyedi kérést fejlesztettünk ügyfeleink részére (Bejövő hivás alapú telefonköny bővitési lehetőség, összekapcsolódás ERP , CRM rendszerekkel, stb). Egyedi kérés esetén is állunk rendelkezésére, keressen bennünket elérhetőségeinken és kérjen ajánlatot.
CC PBX rendszer akár saját egyedi modullal ?
Egyedi igény alapján fejlesztett modul, meglévő rendszerhez illesztési lehetőség. Egyedi árajánlatért keressen bennünket.
